Вітаємо з успішним проходженням сертифікації - 2023!Центр професійного
розвитку педагогічних працівників Лубенської міської ради вітає вчителів
початкових класів Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради
Лубенського району Полтавської області»: Юлію Данілову, Інну Ластовецьку, Ірину
Мірошник з повторним успішним проходженням сертифікації.
Перемога! Солодке слово після напруженої роботи.
Бажаємо вам невичерпної енергії, творчого пошуку, нових звершень, фахових
перемог на освітянській ниві!
Сучасні діти не
хочуть сприймати інформацію за старими методами. Юлія Дмитрівна переконана, що
завдання кожного вчителя полягає в тому, щоб зацікавити дітей покоління Z до
пізнання. А тому її уроки для маленьких здобувачів освіти давно вже стали
надихаючими, творчими, дослідницькими і живими. «Люблю живі уроки… Завжди вірю
в те, що говорю дітям, переймаюсь кожною дрібницею - і вони це відчувають….», -
зазначає вчитель.
За час роботи в освітньому закладі Юлія Дмитрівна
зарекомендувала себе творчим, досвідченим педагогом. ЇЇ уроки завжди цікаві,
добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та різноманітним
дидактичним матеріалом. У роботі використовує навчальні програми з
інтерактивними вправами, веселими анімованими персонажами, що викликають інтерес
до навчання, допомагають засвоїти новий матеріал, закріпити вивчене, розвивають
логіку, увагу, уяву, пам’ять. Через систему методичної роботи, самоосвітню
діяльність вчителька запроваджує в роботу інноваційні технології, інтерактивні
форми організації активної спільної діяльності на заняттях та впроваджує їх
елементи в практику роботи, а саме: STEM-освіта, технологія командної дії, навчання через
дію, проєктна діяльність.
Учитель формує у молодших школярів соціальні
навички, вміння працювати в парах, групах, враховує диференціацію за
здібностями та інтересами учнів. Ефективно реалізує міжпредметні зв’язки. На
заняттях панує атмосфера довіри, доброзичливого педагогічного спілкування,
уважного і тактовного ставлення до учнів з боку вчителя, а учні беруть активну
участь в освітньому процесі.
Перевірку навчальних досягнень школярів Юлія
Дмитрівна здійснює з урахуванням принципів психологічної комфортності й
здоров’язбережувального характеру освітнього процесу.
Юлія Данілова веде блог вчителя початкових класів,
має власний канал на YouTube, де можна переглянути відео із життя класу.
Юлія Дмитрівна говорить, що готувати щодня такі
творчі завдання – величезна праця. І без постійної самоосвіти і
самовдосконалення теж не обійтися. Для цього треба бути сучасним, не боятися
викликів і всього нового. «Коли дізналася про сертифікацію вчителів уперше в
2019 році, зрозуміла, що це щось нове, зацікавив сам процес і можливість
подивитися на себе очима інших. Пройшла цей шлях вже і вдруге в 2023році. Не
легко, стверджує вчителька, та плоди солодкі, адже що може бути прекраснішим за
працю, що має результат? Хіба потрібна вчителю інша подяка, ніж бачити
натхненні оченята дітей і знати, що цей день прожитий недарма, і ти залишив хоч
невеликий, але добрий слід у душі маленької людини», - ділиться думками Юлія
Данілова.
Бути вчителем Інна
Ластовецька мріяла з дитинства, а тому дуже добре опанувала методику викладання
в початкових класах. З урахуванням особистісно-орієнтованого підходу до
навчання вчителька надає перевагу гнучкій структурі уроку, забезпечує зв’язок
теорії з практикою, враховує індивідуальні можливості учнів. Застосовує
нестандартні форми проведення навчальних занять. Інна Вікторівна навчає дітей
свідомо розуміти вивчене, застосовувати знання на практиці, формує навички
критичного мислення, розвиває творче мислення. Педагог ефективно реалізує
міжпредметні зв’язки, будує систему уроків на тематично єдиному матеріалі.
Навчальні теми подає доступно, з використанням оновлених ілюстрованих наочних
посібників, більшість яких виготовлені власноруч, бо полюбляє малювати,
майструвати. Багато уваги приділяє оформленню кабінету і дбає про належний
естетичний вигляд класу, змістовне його наповнення.
Під час занять Інна Ластовецька використовує ігри,
вправи, творчі завдання, які розвивають наочно-образне мислення, увагу,
мовлення учнів. Використання різних видів роботи сприяє зниженню втомлюваності
маленьких школярів. Учителька уміло проводить мотивацію навчальної діяльності
учнів на всіх етапах уроку, що сприяє пробудженню їх інтересу до вивчення нової
теми. Молодших школярів зацікавлюють завдання, які приносять відомі їм герої
казок та мультфільмів. Учителька вдало використовує такий прийом, як
розгадування загадок, декламування віршиків про те, що буде вивчатись,
віршованими рядками пропонує виконати наступний вид роботи. Для створення
позитивних емоцій під час занять використовується музичний супровід, для
активізації уяви - ілюстрації, картини, пейзажі. Усе це допомагає учням
позитивно налаштуватися на роботу.
Інна Вікторівна систематично працює над
виробленням в учнів здатності міркувати, самостійно працювати на уроці. Учитель
формує у молодших школярів соціальні навички, уміння працювати в парах, групах,
враховує диференціацію за здібностями та інтересами учнів.
Інна Ластовецька вдало використовує наочність та
технічні засоби навчання, що дозволяє доступно викласти новий матеріал, а учням
допомагає глибше проникнути в суть виучуваного. Заняття Інни Вікторівни є
сукупністю мультимедійних презентацій, малюнків, світлин, анімацій,
відеофрагментів, текстових пояснень, звукового супроводу, тестових запитань
тощо, вона систематично проводить дитактичні ігри, спрямовані на розвиток
уваги, мислення. Активізує дитячу творчість, прищеплює учням інтерес до
вивчення національної культури і традицій українського народу.
У класі панує доброзичливе ставлення до дітей та
сприятливий психологічний мікроклімат.
Слова Шалви Амонашвілі: «Даруй себе дітям! Будь
терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві» - стали життєвим та
професійним кредо Інни Вікторівни, яка щодня дарує дітям щасливі миті під час
занять, подорожей, проведених свят у колі батьків та учнів.
Ірина Григорівна
говорить: «Найголовнішим завданням для себе вважаю навчити дітей мислити
самостійно і творчо, зробити все, щоб дитячий талант розквітав з перших
шкільних років. Щоб учні не тільки засвоювали певну суму знань, а вміли ці
знання застосувати практично і проходили школу громадянськості, щоб кращі риси
людської душі були притаманні їм протягом усього життя». Тому під час
проведення занять учителька використовує ефективні освітні технології, які
гарантують реалізацію творчих здібностей, спонукають учнів до відвертих думок,
диспутів, розвивають логічне мислення, пізнавальні інтереси школярів та
формують ключові компетентності. Доцільно на всіх етапах уроку використовує
елементи проблемного навчання. Ефективно реалізує міжпредметні зв’язки, будує
систему навчальних занять на тематично єдиному матеріалі. На її уроках панує
доброзичлива атмосфера, учні є активними учасниками освітнього процесу.
Для активізації пізнавальної діяльності учнів
Ірина Мирошник використовує різні типи уроків: урок–казка, урок-дослідження,
урок-диспут, урок-зустріч, урок-подорож, урок-гра. У виборі структури таких
уроків орієнтується на зміст матеріалу, на рівень підготовки класу, вікові
особливості учнів, бо вважає, шо вчитель повинен бути творцем, розуміти свої
обов`язки так, щоб не затримувати природного розвитку дитини, а пробуджувати в
ній високі почуття, викликати самостійну думку, ініціативу. Під час підготовки
до занять враховує особливості кожної дитини, щоб всі учні були активними
учасниками освітнього процесу, виконували посильні для кожного завдання.
Ірина Григорівна вважає, що оволодіти навчальним
предметом - означає навчитися розв’язувати не лише передбачені державним
освітнім стандартом завдання, а й такі, що потребують певної незалежності
мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості. Саме для розвитку
творчого мислення учнів застосовує різні типи нестандартних завдань, вправи на
розвиток уміння висловлювати здогад, припущення, збагачує навчальний матеріал
завданнями з логічними навантаженням, використовує цікавинки на уроках
(завдання інтелектуального самовдосконалення, головоломки, задачі-жарти, ігрові
вправи, тематичні загадки, ребуси, кросворди).
На уроках практикує активні форми роботи (робота в
парах, групах, асоціативний кущ, акваріум, незакінчені речення), що сприяє
розвитку пошукової спрямованості мислення, передбачає моделювання життєвих
ситуацій, спільне вирішення проблеми на основі формування навичок і вмінь,
створення атмосфери співробітництва, взаємодії. Не залишає вчитель поза увагою
і хвилини відпочинку. Для того щоб зробити їх привабливішими, використовує
презентації з героями, які показують під музику різні рухи учням. Незамінними
також є фізкультхвилинки для очей, пальчикова гімнастика.
Ірина Мирошник переконана, що сучасні педагогічні
технології та методи роботи дають змогу не стояти на місці, а дійти до серця
кожного учня, при цьому максимально залучати його до роботи на уроці та дати
можливість відчути себе частинкою соціуму, його невід'ємною ланкою. Адже в
навчанні із застосуванням інноваційних технологій немає головного і
другорядного, як немає головної пелюстки серед багатьох, що створюють красу квітки.
У такому навчанні все головне: і вчитель, і учень, і форми та методи досягнення
поставлених завдань.
За основу в своїй роботі Ірина Григорівна взяла
китайське висловлювання: «Вчитися - усе одно, що пливти проти течії: зупинився
- і тебе віднесло назад». «Тому рухаймося вперед - і успіх обов’язково прийде»,
– стверджує вчителька.
Психолог ЦПРПП Людмила КРАВЦОВА
Підсумки проведення конкурсу фахової майстерності «Пріоритети національно-патріотичного виховання в освітньому та виховному процесі»
На виконання наказу Центру професійного розвитку педагогічних працівників від 25.01.2023р. №14 «Про проведення конкурсу фахової майстерності «Пріоритети національно-патріотичного виховання в освітньому та виховному процесі», Положення про конкурс фахової майстерності, з метою підтримки талановитих педагогів закладів загальної середньої освіти Лубенської територіальної громади в реалізації Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року, сприяння їх інтелектуальному та духовному розвитку , стимулювання творчої педагогічної діяльності та обміну ефективним педагогічним досвідом протягом лютого – квітня 2023р. проведено конкурс фахової майстерності «Пріоритети національно-патріотичного виховання в освітньому та виховному процесі».
На конкурс представлено 37 розробок уроків та презентацій досвіду роботи вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу (української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови, історії, правознавства, громадянської освіти) загальноосвітніх шкіл №1, №2, №3,№7, №8, №10, Березотіцької ЗОШ, закладу загальної середньої освіти №4 , спеціалізованої школи №6, НВК №9, ОЗ «Засульський ліцей».
Переважна частина конкурсних розробок уроків мали практичну значущість та можливість творчого використання в практиці закладів освіти Лубенської ТГ, відзначалися національно-патріотичною спрямованістю, грамотністю та логікою розкриття матеріалу. Обрані конкурсантами технології, методи, форми та прийоми роботи були спрямовані на формування у здобувачів освіти ключових і предметних компетентностей, цілісності знань та ціннісних орієнтирів.
Під час презентації досвіду роботи педагоги акцентували увагу на пошуках нових форм і методів реалізації національно-патріотичного виховання дітей, мотиваційних факторах та компетентнісному підході до формування світогляду учнів,висловлювали власне бачення патріотичного виховання учасників освітнього процесу сьогодні. Учителі продемонстрували глибоке володіння змістом навчального предмета, творче застосування відомих педагогічних технологій, особисті якості.
За підсумками роботи експертних груп ( оцінювання розробок уроків та презентацій) переможцями конкурсу стали:
Центр професійного
розвитку педагогічних працівників Лубенської міської ради вітає вчителів
початкових класів Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради
Лубенського району Полтавської області»: Юлію Данілову, Інну Ластовецьку, Ірину
Мірошник з повторним успішним проходженням сертифікації.
Перемога! Солодке слово після напруженої роботи.
Бажаємо вам невичерпної енергії, творчого пошуку, нових звершень, фахових
перемог на освітянській ниві!
Сучасні діти не
хочуть сприймати інформацію за старими методами. Юлія Дмитрівна переконана, що
завдання кожного вчителя полягає в тому, щоб зацікавити дітей покоління Z до
пізнання. А тому її уроки для маленьких здобувачів освіти давно вже стали
надихаючими, творчими, дослідницькими і живими. «Люблю живі уроки… Завжди вірю
в те, що говорю дітям, переймаюсь кожною дрібницею - і вони це відчувають….», -
зазначає вчитель.
За час роботи в освітньому закладі Юлія Дмитрівна
зарекомендувала себе творчим, досвідченим педагогом. ЇЇ уроки завжди цікаві,
добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та різноманітним
дидактичним матеріалом. У роботі використовує навчальні програми з
інтерактивними вправами, веселими анімованими персонажами, що викликають інтерес
до навчання, допомагають засвоїти новий матеріал, закріпити вивчене, розвивають
логіку, увагу, уяву, пам’ять. Через систему методичної роботи, самоосвітню
діяльність вчителька запроваджує в роботу інноваційні технології, інтерактивні
форми організації активної спільної діяльності на заняттях та впроваджує їх
елементи в практику роботи, а саме: STEM-освіта, технологія командної дії, навчання через
дію, проєктна діяльність.
Учитель формує у молодших школярів соціальні
навички, вміння працювати в парах, групах, враховує диференціацію за
здібностями та інтересами учнів. Ефективно реалізує міжпредметні зв’язки. На
заняттях панує атмосфера довіри, доброзичливого педагогічного спілкування,
уважного і тактовного ставлення до учнів з боку вчителя, а учні беруть активну
участь в освітньому процесі.
Перевірку навчальних досягнень школярів Юлія
Дмитрівна здійснює з урахуванням принципів психологічної комфортності й
здоров’язбережувального характеру освітнього процесу.
Юлія Данілова веде блог вчителя початкових класів,
має власний канал на YouTube, де можна переглянути відео із життя класу.
Юлія Дмитрівна говорить, що готувати щодня такі
творчі завдання – величезна праця. І без постійної самоосвіти і
самовдосконалення теж не обійтися. Для цього треба бути сучасним, не боятися
викликів і всього нового. «Коли дізналася про сертифікацію вчителів уперше в
2019 році, зрозуміла, що це щось нове, зацікавив сам процес і можливість
подивитися на себе очима інших. Пройшла цей шлях вже і вдруге в 2023році. Не
легко, стверджує вчителька, та плоди солодкі, адже що може бути прекраснішим за
працю, що має результат? Хіба потрібна вчителю інша подяка, ніж бачити
натхненні оченята дітей і знати, що цей день прожитий недарма, і ти залишив хоч
невеликий, але добрий слід у душі маленької людини», - ділиться думками Юлія
Данілова.
Бути вчителем Інна
Ластовецька мріяла з дитинства, а тому дуже добре опанувала методику викладання
в початкових класах. З урахуванням особистісно-орієнтованого підходу до
навчання вчителька надає перевагу гнучкій структурі уроку, забезпечує зв’язок
теорії з практикою, враховує індивідуальні можливості учнів. Застосовує
нестандартні форми проведення навчальних занять. Інна Вікторівна навчає дітей
свідомо розуміти вивчене, застосовувати знання на практиці, формує навички
критичного мислення, розвиває творче мислення. Педагог ефективно реалізує
міжпредметні зв’язки, будує систему уроків на тематично єдиному матеріалі.
Навчальні теми подає доступно, з використанням оновлених ілюстрованих наочних
посібників, більшість яких виготовлені власноруч, бо полюбляє малювати,
майструвати. Багато уваги приділяє оформленню кабінету і дбає про належний
естетичний вигляд класу, змістовне його наповнення.
Під час занять Інна Ластовецька використовує ігри,
вправи, творчі завдання, які розвивають наочно-образне мислення, увагу,
мовлення учнів. Використання різних видів роботи сприяє зниженню втомлюваності
маленьких школярів. Учителька уміло проводить мотивацію навчальної діяльності
учнів на всіх етапах уроку, що сприяє пробудженню їх інтересу до вивчення нової
теми. Молодших школярів зацікавлюють завдання, які приносять відомі їм герої
казок та мультфільмів. Учителька вдало використовує такий прийом, як
розгадування загадок, декламування віршиків про те, що буде вивчатись,
віршованими рядками пропонує виконати наступний вид роботи. Для створення
позитивних емоцій під час занять використовується музичний супровід, для
активізації уяви - ілюстрації, картини, пейзажі. Усе це допомагає учням
позитивно налаштуватися на роботу.
Інна Вікторівна систематично працює над
виробленням в учнів здатності міркувати, самостійно працювати на уроці. Учитель
формує у молодших школярів соціальні навички, уміння працювати в парах, групах,
враховує диференціацію за здібностями та інтересами учнів.
Інна Ластовецька вдало використовує наочність та
технічні засоби навчання, що дозволяє доступно викласти новий матеріал, а учням
допомагає глибше проникнути в суть виучуваного. Заняття Інни Вікторівни є
сукупністю мультимедійних презентацій, малюнків, світлин, анімацій,
відеофрагментів, текстових пояснень, звукового супроводу, тестових запитань
тощо, вона систематично проводить дитактичні ігри, спрямовані на розвиток
уваги, мислення. Активізує дитячу творчість, прищеплює учням інтерес до
вивчення національної культури і традицій українського народу.
У класі панує доброзичливе ставлення до дітей та
сприятливий психологічний мікроклімат.
Слова Шалви Амонашвілі: «Даруй себе дітям! Будь
терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві» - стали життєвим та
професійним кредо Інни Вікторівни, яка щодня дарує дітям щасливі миті під час
занять, подорожей, проведених свят у колі батьків та учнів.
Ірина Григорівна
говорить: «Найголовнішим завданням для себе вважаю навчити дітей мислити
самостійно і творчо, зробити все, щоб дитячий талант розквітав з перших
шкільних років. Щоб учні не тільки засвоювали певну суму знань, а вміли ці
знання застосувати практично і проходили школу громадянськості, щоб кращі риси
людської душі були притаманні їм протягом усього життя». Тому під час
проведення занять учителька використовує ефективні освітні технології, які
гарантують реалізацію творчих здібностей, спонукають учнів до відвертих думок,
диспутів, розвивають логічне мислення, пізнавальні інтереси школярів та
формують ключові компетентності. Доцільно на всіх етапах уроку використовує
елементи проблемного навчання. Ефективно реалізує міжпредметні зв’язки, будує
систему навчальних занять на тематично єдиному матеріалі. На її уроках панує
доброзичлива атмосфера, учні є активними учасниками освітнього процесу.
Для активізації пізнавальної діяльності учнів
Ірина Мирошник використовує різні типи уроків: урок–казка, урок-дослідження,
урок-диспут, урок-зустріч, урок-подорож, урок-гра. У виборі структури таких
уроків орієнтується на зміст матеріалу, на рівень підготовки класу, вікові
особливості учнів, бо вважає, шо вчитель повинен бути творцем, розуміти свої
обов`язки так, щоб не затримувати природного розвитку дитини, а пробуджувати в
ній високі почуття, викликати самостійну думку, ініціативу. Під час підготовки
до занять враховує особливості кожної дитини, щоб всі учні були активними
учасниками освітнього процесу, виконували посильні для кожного завдання.
Ірина Григорівна вважає, що оволодіти навчальним
предметом - означає навчитися розв’язувати не лише передбачені державним
освітнім стандартом завдання, а й такі, що потребують певної незалежності
мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості. Саме для розвитку
творчого мислення учнів застосовує різні типи нестандартних завдань, вправи на
розвиток уміння висловлювати здогад, припущення, збагачує навчальний матеріал
завданнями з логічними навантаженням, використовує цікавинки на уроках
(завдання інтелектуального самовдосконалення, головоломки, задачі-жарти, ігрові
вправи, тематичні загадки, ребуси, кросворди).
На уроках практикує активні форми роботи (робота в
парах, групах, асоціативний кущ, акваріум, незакінчені речення), що сприяє
розвитку пошукової спрямованості мислення, передбачає моделювання життєвих
ситуацій, спільне вирішення проблеми на основі формування навичок і вмінь,
створення атмосфери співробітництва, взаємодії. Не залишає вчитель поза увагою
і хвилини відпочинку. Для того щоб зробити їх привабливішими, використовує
презентації з героями, які показують під музику різні рухи учням. Незамінними
також є фізкультхвилинки для очей, пальчикова гімнастика.
Ірина Мирошник переконана, що сучасні педагогічні
технології та методи роботи дають змогу не стояти на місці, а дійти до серця
кожного учня, при цьому максимально залучати його до роботи на уроці та дати
можливість відчути себе частинкою соціуму, його невід'ємною ланкою. Адже в
навчанні із застосуванням інноваційних технологій немає головного і
другорядного, як немає головної пелюстки серед багатьох, що створюють красу квітки.
У такому навчанні все головне: і вчитель, і учень, і форми та методи досягнення
поставлених завдань.
За основу в своїй роботі Ірина Григорівна взяла
китайське висловлювання: «Вчитися - усе одно, що пливти проти течії: зупинився
- і тебе віднесло назад». «Тому рухаймося вперед - і успіх обов’язково прийде»,
– стверджує вчителька.
На конкурс представлено 37 розробок уроків та презентацій досвіду роботи вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу (української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови, історії, правознавства, громадянської освіти) загальноосвітніх шкіл №1, №2, №3,№7, №8, №10, Березотіцької ЗОШ, закладу загальної середньої освіти №4 , спеціалізованої школи №6, НВК №9, ОЗ «Засульський ліцей».
Переважна частина конкурсних розробок уроків мали практичну значущість та можливість творчого використання в практиці закладів освіти Лубенської ТГ, відзначалися національно-патріотичною спрямованістю, грамотністю та логікою розкриття матеріалу. Обрані конкурсантами технології, методи, форми та прийоми роботи були спрямовані на формування у здобувачів освіти ключових і предметних компетентностей, цілісності знань та ціннісних орієнтирів.
Під час презентації досвіду роботи педагоги акцентували увагу на пошуках нових форм і методів реалізації національно-патріотичного виховання дітей, мотиваційних факторах та компетентнісному підході до формування світогляду учнів,висловлювали власне бачення патріотичного виховання учасників освітнього процесу сьогодні. Учителі продемонстрували глибоке володіння змістом навчального предмета, творче застосування відомих педагогічних технологій, особисті якості.
За підсумками роботи експертних груп ( оцінювання розробок уроків та презентацій) переможцями конкурсу стали:
Номінація «Історія, правознавство, громадянська освіта»
І місце
- Антоненко Наталія Геннадіївна, вчитель історії та суспільних дисциплін (спеціалізована школа №6) ;
- Антоненко Наталія Геннадіївна, вчитель історії та суспільних дисциплін (спеціалізована школа №6) ;
ІІ місце
- Смаль Любов Іванівна , вчитель історії та правознавства (ЗЗСО №4 );
- Смаль Любов Іванівна , вчитель історії та правознавства (ЗЗСО №4 );
ІІІ місце
Номінація «Українська мова та література»
І місце
- Левченко Інна Григорівна, вчитель української мови та літератури (спеціалізована школа №6);
- Левченко Інна Григорівна, вчитель української мови та літератури (спеціалізована школа №6);
ІІ місце
- Носенко Лариса Василівна, вчитель української мови та літератури (спеціалізована школа №6);
- Носенко Лариса Василівна, вчитель української мови та літератури (спеціалізована школа №6);
ІІІ місце
- Журавель Оксана Миколаївна, вчитель української мови та літератури (ЗЗСО №4);
- Сіра Марина Володимирівна, вчитель української мови та літератури (ОЗ «Засульський ліцей»)
- Журавель Оксана Миколаївна, вчитель української мови та літератури (ЗЗСО №4);
- Сіра Марина Володимирівна, вчитель української мови та літератури (ОЗ «Засульський ліцей»)
Номінація «Англійська мова»
І місце
- Світайло Валерія Валеріївна, вчитель англійської мови (спеціалізована школа №6);
- Світайло Валерія Валеріївна, вчитель англійської мови (спеціалізована школа №6);
ІІ місце
- Похвала Інна Олександрівна, вчитель англійської мови (спеціалізована школа №6);
- Головко Світлана Борисівна, вчитель англійської мови (спеціалізована школа №6);
- Похвала Інна Олександрівна, вчитель англійської мови (спеціалізована школа №6);
- Головко Світлана Борисівна, вчитель англійської мови (спеціалізована школа №6);
ІІІ місце
- Шурміна Ірина Анатоліївна, вчитель англійської мови (ЗОШ №8);
- Дендеберя Віра Іванівна, вчитель англійської мови (ЗОШ №2);
- Шурміна Ірина Анатоліївна, вчитель англійської мови (ЗОШ №8);
- Дендеберя Віра Іванівна, вчитель англійської мови (ЗОШ №2);
Номінація «Зарубіжна література»
І місце
- Кравчук Віра Іванівна, вчитель зарубіжної літератури (спеціалізована школа №6);
- Кравчук Віра Іванівна, вчитель зарубіжної літератури (спеціалізована школа №6);
ІІ місце
- Міщенко Тетяна Вікторівна, вчитель зарубіжної літератури (Березотіцька ЗОШ);
- Міщенко Тетяна Вікторівна, вчитель зарубіжної літератури (Березотіцька ЗОШ);
ІІІ місце
Лауреатами конкурсу стали:
- Мостівченко Ірина Олександрівна, вчитель історії та правознавства (ЗОШ №3);
- Кабушка Оксана Миколаївна, вчитель правознавства та громадянської освіти (ЗОШ №2);
- Ковалевич Олександр Миколайович, вчитель історії (ЗОШ №2);
- Даценко Людмила Анатоліївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №1);
- Гладишевич Наталія Миколаївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №7);
- Німець Надія Іванівна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №3);
- Мастаєва Оксана Василівна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №2);
- Панченко Світлана Вікторівна вчитель української мови та літератури (НВК №9);
- Ріпка Юлія Миколаївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №1);
- Руденко Катерина Миколаївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №3);
- Сало Вікторія Василівна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №2);
- Сергієнко Олена Віталіївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №3);
- Ільїна Євгенія Вікторівна, вчитель англійської мови (ЗОШ №1);
- Кондратенко Олена Миколаївна, вчитель англійської мови (ЗОШ №7);
- Мельник Лілія Юріївна, вчитель англійської мови (ЗОШ №8);
- Рибіна Вікторія Василівна, вчитель англійської мови (ЗОШ №3);
- Рудяк Наталія Іванівна, вчитель англійської мови (ЗОШ №3);
- Шапошник Оксана Володимирівна, вчитель англійської мови (ЗЗСО №4);
- Залата Інна Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури (ЗЗСО №4);
- Кошова Світлана Петрівна, вчитель зарубіжної літератури (ЗОШ №2);
- Перекупко Юлія Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури (ЗОШ №10);
- Шовкопляс Людмила Анатоліївна, вчитель зарубіжної літератури (ЗОШ №3);
- Коряпіна Ніна Іванівна, вчитель зарубіжної літератури (ЗОШ №3)
25 квітня 2023 року відбулися урочистості за підсумками територіального конкурсу фахової майстерності.
Із привітальним словом до учасників конкурсу звернулися Мирослав Костенко, начальник Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради, Людмила Масько і Людмила Грицаєнко, голови комітетів міської та районної профспілки.
Переможці та лауреати конкурсу нагороджені грамотами ЦПРПП і сертифікатами, що підтверджують підвищення кваліфікації обсягом 30 год. (1ЄКТС).
Грошовими винагородами міської та районної профспілкових організацій відзначені переможці конкурсу.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників оголошує подяку членам експертних груп конкурсу:
- Нестеренко І.М. (ЗОШ №1);
- Больбот О.М. (ЗОШ №2);
- Маринич С.К. (ЗЗСО №4);
- Овдієнко О.М., Ясько А.М., Мішковій Н.А., Нікул Ю.В. (спеціалізована школа №6);
- Теремецькій О.І., Сафроновій І.О. (ЗОШ №8);
- Колісніченко Н.М., Охріменко Л.М. ( ОЗ «Засульський ліцей»);
- Савченко Т.І. (ОЗ «Оріхівська ЗОШ»);
- Компанієць С.В., Падалці Н.М., Лихіцькій Ю.О. (ОЗ «Вовчицький ліцей»);
- Гармашу Т.Г. (Вищебулатецька ЗОШ);
- Денисенко Ю.О. (Березотіцька ЗОШ).
Директор ЦПРПП Надія СІЧКАР
Чергові досягнення наших учителів
Переможцем ІІІ Міжнародного конкурсу для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «Українознавчі пріоритети освітнього процесу», який проводився з метою вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду вчителів, використання елементів українознавства,стала вчитель початкових класів Лубенської ЗОШ №3 Тетяна Федченко. Поданий на конкурс авторський розвивальний навчальний урок на українознавчій основі для початкових класів став інтелектуальним внеском у пізнання української нації. Бажаємо подальших успіхів творчим педагогам на освітньому фронті. Разом до Перемоги!
Вернісаж розробок навчальних матеріалів «Сучасний цифровий урок»
Протягом грудня 2022 року Полтавською академією неперервної освіти ім. М.В.Остроградського проведено Вернісаж розробок навчальних матеріалів «Сучасний цифровий урок», у якому взяли участь 65 педагогічних працівників закладів освіти області. Учасники представили власний досвід застосування інноваційних технологій, методів, форм і моделей організації освітнього процесу з використанням цифрових технологій. Серед кращих — конкурсні матеріали Оксани Любич-Роман, учителя української мови та літератури Лубенського закладу загальної середньої освіти №4. Центр професійного розвитку педагогічних працівників щиро вітає Оксану Миколаївну з черговою перемогою та бажає подальшого зростання професійної майстерності й нових творчих досягнень у сфері цифрової освіти.
Підсумки сертифікації-2022
19 січня 2023 року в
Полтавському університеті економіки і торгівлі спеціалісти Державної служби
якості освіти підсумували сертифікацію вчителів протягом 2019-2022 років. 175
учителів початкових класів Полтавської області успішно пройшли сертифікацію, з них
15 — із Лубенської територіальної громади.
У заході взяли участь педагоги-експерти із
сертифікації, керівництво Полтавської обласної ради, Полтавського університету
економіки і торгівлі.
Навіть попри складні умови воєнного часу —
періодичну відсутністю світла, перебої з доступом до Інтернету, важкий
психоемоційний стан — експерти-педагоги діяли й надихали вчителів.
2022 року 67 експертів Полтавської області
вивчали практичний досвід роботи учасників сертифікації з різних регіонів
України. 26 освітян відзначено почесними грамотами, грамотами та подяками
Полтавської обласної державної адміністрації та Полтавської обласної ради.
Перший заступник Голови Полтавської обласної ради Олександр Лемешко, ректор
Полтавського університету економіки і торгівлі Олексій Нестуля, начальник
управління Державної служби якості освіти у Полтавській області Юрій Кращенко
вручили відзнаки за значний внесок у сертифікацію педагогічних працівників та
активну участь у реалізації реформи «Нова українська школа»:
·
Дмитренко Ользі — заступниці директора
Лубенської школи №7 імені Героя України Віри Роїк;
·
Мирошник Ірині — вчительці початкових
класів Засульського ліцею;
·
Кравцовій Людмилі — психологу Лубенського
центру професійного розвитку педагогічних працівників;
·
Лісній Світлані — консультантці
Лубенського центру професійного розвитку педагогічних працівників.
Сертифікація в 2023 році
пошириться на інші категорії педагогічних працівників, розпочавши пілотування
для вчителів базової середньої освіти — мовно-літературної і математичної
освітніх галузей.
Участь у сертифікації зможуть взяти 2500
педагогів з усієї країни, з Полтавської області — 52 вчителі початкових класів,
18 — учителів математики, 20 — української мови та літератури.
Реєстрація вчителів початкових класів для
проходження сертифікації триватиме протягом 30 січня — 13 лютого, вчителів
математики, української мови та літератури - 01— 11 серпня.
Міжнародна науково-практична конференція 29
листопада 2022 року Луганським національним університетом імені Тараса Шевченка
спільно з Управлінням освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради та
Центром професійного розвитку педагогічних працівників проведено Міжнародну
науково-практичну конференцію «Наука і освіта в глобальному та національному
вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку».
Науковці та
педагоги-практики у своїх доповідях окреслили методологічні засади та стратегії
розвитку освіти й науки в умовах сучасних викликів і загроз, інновації в галузі
спеціальної та інклюзивної освіти , основні напрями реформування загальної
середньої освіти, перспективи розвитку Нової української школи, актуальні
проблеми дошкілля, шкільної медіаграмотності в умовах інформаційної війни ,
соціально-педагогічні та психологічні засади освітньої діяльності.
На конференції виступили Ірина Нестеренко,
учитель-методист історії ЗОШ №1, Оксана Білан, учитель-методист української
мови та літератури спеціалізованої школи №6, Алла Мягких, вихователь-методист
ЗДО №3 «Смородинка», Наталія Брекало, директор ЗОШ №2 та Тетяна Сергієнко,
директор ЗОШ №1. Наші освітяни презентували інноваційний педагогічний досвід
роботи в контексті реалізації освіти впродовж життя.
У роботі конференції активну участь взяли
керівники закладів освіти Лубенської ТГ, працівники Управління освіти та ЦПРПП.
Нагорна Наталія Віталіївна,
учитель німецької мови
"Інтеграція фахового і мовного навчання (CLLIL) як інноваційний освітній підхід до вивчення німецької мови "
Учитель – це людина,
котра вирощує дві думки там,
де зростала одна.
Е. Хоббард
Під час процесу
євроінтеграції
особливого значення набуває вивчення сучасних європейських мов. Згідно рекомендацій
Ради Європи, відтепер метою є не просто опанування будь-якої мови, а вільне
спілкування нею, тобто формування в індивіда іншомовної комунікативної
компетенції. Проте якість досягнення даної мети залежить, насамперед, від потреб індивіда та його мотивації. Саме мотивація викликає
цілеспрямовану активність, яка виявляється
в тому, що учні роблять усе з власної волі, із бажанням і радістю.
Спираючись на власний досвід, можу стверджувати: коли школярі розпочинають
вивчення іноземної мови, жоден учитель не скаржиться на відсутність у них
інтересу до предмета. Проте, вже в 7 класі він значно слабшає, а до 8 – зникає
у 80% учнів. Причина бачиться в наступному: вчення - це пізнання. Не
можна зобов'язати людину пізнати що-небудь, її можна лише зацікавити. І своїм завданням ставлю - збудити та
підтримати інтерес до вивчення німецької мови як другої іноземної, переконати
своїх учнів, що це цікаво, корисно, пізнавально.
Сучасний урок іноземної мови багато в чому відрізняється
від традиційних підходів. Постійно оновлюються методичні концепції, з’являються
нові ідеї. Для того, щоб учитель був компетентним та відповідав вимогам
сучасності, йому потрібно постійно знаходитися в русі та пошуку. Саме тому я
позиціоную себе як відкрита до співпраці та експерименту особистість, шукаю та
знаходжу цікаві педагогічні новинки, беру участь у конкурсах, семінарських
заняттях, професійних зустрічах.
Так, у вересні цього року перебуваючи в Німеччині на
семінарі з підвищення кваліфікації «Методика та дидактика німецької як іноземної
для підлітків», я познайомилася з технологією предметно-мовного інтегрованого
навчання CLIL (Content and Language Integrated Learning). Девід Марш,
який запропонував термін у 1994 році, сутність методики витлумачив
наступним чином: CLIL розглядає вивчення іноземної мови як інструменту
для опануваня інших предметів. У варіанті Content and Language Integrated
Learning in German (CLILiG) вивчення німецької мови комбінується зі змістом
інших фахових галузей, таких як біологія, географія або мистецтво. Знання мови
стає засобом вивчення змісту предмета, вона інтегрується в загальноосвітню
програму, відповідно підвищується мотивація навчитися використовувати мову так,
щоб можна було обговорювати ту чи іншу проблему й вільно використовувати
німецьку для вирішення повсякденних завдань спілкування. Метод CLIL по праву вважається
одним з найуспішніших сучасних методів викладання, оскільки він дозволяє
поєднати вивчення відразу двох предметів, одним із яких є іноземна мова.
Розглядаються специфічні терміни, певні мовні структури, що, у свою чергу
сприяє поповненню словникового запасу учнів предметною термінологією.
Я відразу зацікавилася таким підходом, адже, як
з’ясувалося, CLILiG надає безліч можливостей для мимовільного вивчення мови,
яке є дуже ефективним, глибоким і тривалим. Крім того, методика CLILiG дозволяє
не тільки покращити шанси на успіх у вивченні іноземної мови, але водночас
розвиває комунікативні навички учнів. Відкриття кордонів, економічний розвиток,
а також глобалізація призвели до того, що в Європі CLILiG посилено впроваджується
в шкільне навчання, й зараз в розпорядженні вчителів німецької мови в Україні є
достатньо широка база навчальних матеріалів для впровадження даної
методики у процес викладання іноземної
мови.
Хочу зауважити, що урок з елементами CLIL багато в чому
схожий з класичним мовним уроком, за винятком того, що він ґрунтується на матеріалі, який належить до змісту іншого шкільного предмета.
Відповідно, на таких уроках використовую свої улюблені форми роботи: Clustering, Karussell, Klassenspaziergang, Autogrammjagt, Laufdiktat, Leserallye.
Чому літаки літають? Чому
корабель пливе? Чому молоко закипає швидше за воду? Як виникає блискавка? Чому
листя дерев зелене? Чому небо блакитного кольору? Усі ці феномени повсякденного
життя можна, звичайно, пояснити за допомогою математики, біології,
хімії та фізики, але чому б це не зробити німецькою мовою?
Урок із застосуванням
елементів предметно-мовного інтегрованого навчання дозволяє мені формувати
відповідні мовленнєві навички: сприймання
на слух, читання, говоріння та письмо. Широко застосовую демонстраційний та
ілюстративний матеріал, створюю ситуації моделювання дійсності. Наприклад, під
час вивчення теми „Meine Lebensweise“, а саме „Beatboxing“,
учні не тільки познайомилися з хіп-хоп
культурою, а й мали можливість провести експеримент зі звуковими хвилями, вивчили
назви музичних інструментів, спробували себе в ролі бітбоксерів та втілили в
життя власні мистецькі проекти.
Вивчаючи тему „Meine Familie“, одним з пріоритетних завдань було навчити учнів складати біографію. Перегляд
трейлеру до фільму “Harry Potter” німецькою мовою
допоміг досягнути цієї мети та потренувати учнів у вживанні часової форми Perfekt. Таким чином, вивчення літературного
твору відбувалося засобами іноземної мови.
Величезний простір для вибору форм та методів роботи на уроці за технологією CLIL надає
вивчення теми „Umwelt. Umweltschutz“. За допомогою Clustering говоримо про чотири стихії: Feuer, Wasser, Erde, Luft; потім визначаємо
позитивні та негативні сторони вогню –kreatives Denken; опрацьовуємо географічну карту, на якій позначаємо
найбільші річки та озера Німеччини; наступним етапом пропонуємо текст – “Bodensee“, проводимо Laufdiktat до підтеми повітря, переглядаємо відео про використання енергії
в майбутньому та вивчаємо принцип роботи вітряка. І як результат вивчення теми
- створюємо проект „Passivhaus“: розробляємо будинок, який не потребує традиційного опалення.
Упровадженню CLIL технології в освітній простір України сприяє також Німецький
цифровий дитячий університет (Kinderuni), який діє під патронатом Goethe-Institut
Ukraine. Я, як учитель німецької мови, зареєстрована на платформі https://www.goethe.de/, ресурси якої рекомендовані для використання на уроках. Відеолекції, які
пропонує Kinderuni, пробуджують зацікавленість та допитливість студентів, спонукають
робити логічні висновки, проводити паралелі та креативно мислити. Застосовуючи
знання з математики, географії та фізики група моїх учнів долучилася до
експерименту з вимірювання ширини річки на уроці німецької мови. Учням 5-6
класів, після опрацювання теми на уроці, пропоную виготовити «Minibooks», що
складаються з малюнків чи фотографій. Старшокласники
надають перевагу проектним завданням.
Радість пізнання, задоволення від процесу навчання є постійно діючим мотиваційним фактором.
Майстерність учителя полягає в тому, щоб засобами індивідуалізації та
диференціації забезпечити постійне зростання рівня знань учня. Різноманіття
форм та прийомів роботи на уроці, застосування CLIL технології, Internet ресурсів, методу проектів, Web-Quests, стимулює та мотивує моїх учнів до вивчення німецької мови й приносить
задоволення від роботи і мені, і моїм вихованцям. А різноманітний матеріал до
уроків я отримую завдяки співпраці з Goethe –Institut в Україні, реферату „Kultur und Sprache“ Федерального
міністерства освіти і культури
Республіки Австрія, участі в семінарах Педагогічної кооперації вчителів
німецької мови, і це надихає мене на роботу, на творчість, на експеримент.
- Мостівченко Ірина Олександрівна, вчитель історії та правознавства (ЗОШ №3);
- Кабушка Оксана Миколаївна, вчитель правознавства та громадянської освіти (ЗОШ №2);
- Ковалевич Олександр Миколайович, вчитель історії (ЗОШ №2);
- Даценко Людмила Анатоліївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №1);
- Гладишевич Наталія Миколаївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №7);
- Німець Надія Іванівна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №3);
- Мастаєва Оксана Василівна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №2);
- Панченко Світлана Вікторівна вчитель української мови та літератури (НВК №9);
- Ріпка Юлія Миколаївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №1);
- Руденко Катерина Миколаївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №3);
- Сало Вікторія Василівна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №2);
- Сергієнко Олена Віталіївна, вчитель української мови та літератури (ЗОШ №3);
- Ільїна Євгенія Вікторівна, вчитель англійської мови (ЗОШ №1);
- Кондратенко Олена Миколаївна, вчитель англійської мови (ЗОШ №7);
- Мельник Лілія Юріївна, вчитель англійської мови (ЗОШ №8);
- Рибіна Вікторія Василівна, вчитель англійської мови (ЗОШ №3);
- Рудяк Наталія Іванівна, вчитель англійської мови (ЗОШ №3);
- Шапошник Оксана Володимирівна, вчитель англійської мови (ЗЗСО №4);
- Залата Інна Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури (ЗЗСО №4);
- Кошова Світлана Петрівна, вчитель зарубіжної літератури (ЗОШ №2);
- Перекупко Юлія Володимирівна, вчитель зарубіжної літератури (ЗОШ №10);
- Шовкопляс Людмила Анатоліївна, вчитель зарубіжної літератури (ЗОШ №3);
- Коряпіна Ніна Іванівна, вчитель зарубіжної літератури (ЗОШ №3)
Із привітальним словом до учасників конкурсу звернулися Мирослав Костенко, начальник Управління освіти виконавчого комітету Лубенської міської ради, Людмила Масько і Людмила Грицаєнко, голови комітетів міської та районної профспілки.
Переможці та лауреати конкурсу нагороджені грамотами ЦПРПП і сертифікатами, що підтверджують підвищення кваліфікації обсягом 30 год. (1ЄКТС).
Грошовими винагородами міської та районної профспілкових організацій відзначені переможці конкурсу.
Центр професійного розвитку педагогічних працівників оголошує подяку членам експертних груп конкурсу:- Нестеренко І.М. (ЗОШ №1);
- Больбот О.М. (ЗОШ №2);
- Маринич С.К. (ЗЗСО №4);
- Овдієнко О.М., Ясько А.М., Мішковій Н.А., Нікул Ю.В. (спеціалізована школа №6);
- Теремецькій О.І., Сафроновій І.О. (ЗОШ №8);
- Колісніченко Н.М., Охріменко Л.М. ( ОЗ «Засульський ліцей»);
- Савченко Т.І. (ОЗ «Оріхівська ЗОШ»);
- Компанієць С.В., Падалці Н.М., Лихіцькій Ю.О. (ОЗ «Вовчицький ліцей»);
- Гармашу Т.Г. (Вищебулатецька ЗОШ);
- Денисенко Ю.О. (Березотіцька ЗОШ).
- Директор ЦПРПП Надія СІЧКАР
19 січня 2023 року в
Полтавському університеті економіки і торгівлі спеціалісти Державної служби
якості освіти підсумували сертифікацію вчителів протягом 2019-2022 років. 175
учителів початкових класів Полтавської області успішно пройшли сертифікацію, з них
15 — із Лубенської територіальної громади.
У заході взяли участь педагоги-експерти із
сертифікації, керівництво Полтавської обласної ради, Полтавського університету
економіки і торгівлі.
Навіть попри складні умови воєнного часу —
періодичну відсутністю світла, перебої з доступом до Інтернету, важкий
психоемоційний стан — експерти-педагоги діяли й надихали вчителів.
2022 року 67 експертів Полтавської області
вивчали практичний досвід роботи учасників сертифікації з різних регіонів
України. 26 освітян відзначено почесними грамотами, грамотами та подяками
Полтавської обласної державної адміністрації та Полтавської обласної ради.
Перший заступник Голови Полтавської обласної ради Олександр Лемешко, ректор
Полтавського університету економіки і торгівлі Олексій Нестуля, начальник
управління Державної служби якості освіти у Полтавській області Юрій Кращенко
вручили відзнаки за значний внесок у сертифікацію педагогічних працівників та
активну участь у реалізації реформи «Нова українська школа»:
·
Дмитренко Ользі — заступниці директора
Лубенської школи №7 імені Героя України Віри Роїк;
·
Мирошник Ірині — вчительці початкових
класів Засульського ліцею;
·
Кравцовій Людмилі — психологу Лубенського
центру професійного розвитку педагогічних працівників;
· Лісній Світлані — консультантці Лубенського центру професійного розвитку педагогічних працівників.
Сертифікація в 2023 році пошириться на інші категорії педагогічних працівників, розпочавши пілотування для вчителів базової середньої освіти — мовно-літературної і математичної освітніх галузей.
Участь у сертифікації зможуть взяти 2500 педагогів з усієї країни, з Полтавської області — 52 вчителі початкових класів, 18 — учителів математики, 20 — української мови та літератури.
Реєстрація вчителів початкових класів для проходження сертифікації триватиме протягом 30 січня — 13 лютого, вчителів математики, української мови та літератури - 01— 11 серпня.
Науковці та педагоги-практики у своїх доповідях окреслили методологічні засади та стратегії розвитку освіти й науки в умовах сучасних викликів і загроз, інновації в галузі спеціальної та інклюзивної освіти , основні напрями реформування загальної середньої освіти, перспективи розвитку Нової української школи, актуальні проблеми дошкілля, шкільної медіаграмотності в умовах інформаційної війни , соціально-педагогічні та психологічні засади освітньої діяльності.
На конференції виступили Ірина Нестеренко, учитель-методист історії ЗОШ №1, Оксана Білан, учитель-методист української мови та літератури спеціалізованої школи №6, Алла Мягких, вихователь-методист ЗДО №3 «Смородинка», Наталія Брекало, директор ЗОШ №2 та Тетяна Сергієнко, директор ЗОШ №1. Наші освітяни презентували інноваційний педагогічний досвід роботи в контексті реалізації освіти впродовж життя.
У роботі конференції активну участь взяли керівники закладів освіти Лубенської ТГ, працівники Управління освіти та ЦПРПП.
української мови та літератури»
|
«Музика
щасливих людей»
|
«Теплі історії у стилі Блюз»
|
«У темпі андеграунду»
|
« Джаз-фьюжн –
музика вільних»
|
«У ритмі фольку»
|
«У стилі етно-хоп»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар